we stonden hier net één nacht. er was geen enkele aanduiding dat dit een cp is. best wel rustig geslapen. geen politie gezien. Eetcafé “de wandeling” op enkele 100 m. Goed voor een overnachting. Het ziet er niet naar uit dat dit een “echte” cp zal worden.

vmp

Op zich mooie plaats om te overnachten maar door de afwezigheid van mede camper genoten voelde het niet helemaal veilig en zijn we verder gereden.

• februari 2023

Parking zonder voorzieningen. Heerlijk wandelen (bos)/fietsen. Horeca op wandelafstand. Natuur / rust.

• februari 2023

• Oostendestraat 390