Camperplaats De Veldhoekhoeve

Zonnebeke, West-Vlaanderen, Vlaanderen, België

• juli 2024

Jolanda65

Wat fijn dat jullie ervan genoten hebben!

Wij kwamen als derde aan en die derde laatste plaats is super krap. Slecht 1 klein grasveldje waar je dan met zijn allen kunt zitten. Zouden we bij de eerste camper voor de deur zitten. Ontvangst is inderdaad vriendelijk en vrijblijvend. De 5 sterren begrijp ik echt niet voor zo'n krappe plek. Clara

Clara&Geis

Spijtig om te horen! Wij beschikken op onze hobbyboerderij over 2 camperplaatsen, zodat elke camper zeker over voldoende plaats beschikt. We nemen jullie tip rond het grasveld zeker mee.

super leuk ontvangen. prima plekje met lieve alpaca’s. onze allereerste x op een camperplek maar dikke prima

noplatel

Fijn te horen dat jullie ervan genoten hebben!

• juli 2024

Jolanda65

Wat fijn dat jullie ervan genoten hebben!

noplatel

Fijn te horen dat jullie ervan genoten hebben!

Camperplaats De Veldhoekhoeve