Vakantiecamping Worriken

Bütgenbach, Luik, Waals Gewest, België

• juni 2024

Mooie, verharde, royale plaatsen. Goed sanitair. Goed restaurant. Aan de Vennbahn. Prima.

• juni 2024

Zeer vriendelijke ontvangst aan de receptie, niets was teveel om het naar onze zin te maken. Mooie grote verharde plaatsen, zalig warme douches en in het restaurant kan je heerlijk eten tegen schappelijke prijzen. De streek is prachtig om te ontdekken.

marleenvim

prima plek om te staan verharde plaatsen en er worden er nog aangelegd , warme douches en proper , restaurant uitstekend en niet duur . komen zeker nog terug

Vakantiecamping Worriken