de toegangs- en uitgangsterminal zijn gerepareerd vredig kalm niet erg luidruchtig en een ijsverkoper die daar ook langskomt

voyageur72

niet doen! wij volgden de instructies van het toegangsysteem, maar dit werkte niet, dan maar elders naartoe gereden. spijtig toch.

• maart 2024

Prima plek om te staan . De veel beschreven poort stond gewoon open en de betaal apparaten waren buiten werking. De Stroom aansluiting werkt niet . andere camperaar meldde dat hij voor de derde keer hier was dat alles niet werkte . Jammer ziet er verder verzorgd uit .

• maart 2024

Aire des Motorhomes Les Roches