Erikamper

Bedankt voor je reactie. Tussen 1 en 2 maanden zullen de werkzaamheden rond het Cultureel Centrum (Maison de la Culture) worden uitgevoerd. De plaats zal dus vroeg in de ochtend en overdag rustiger zijn. Verkeerslawaai vanwege het stadscentrum vlakbij de CP.

Mooie plek alleen jammer dat er naast het hek een oude camper staat die er denk ik pertinent zogenaamd met pech staat nogal lawaaierig is en er veel drink vrienden bij zijn camper zijn, ook de hond die buiten gezet wordt blaft er op los verder prima plek.

Karreboetjaan

Er was namelijk een bestuurder van een camper die enkele dagen buiten de camping had geparkeerd omdat zijn voertuig technische problemen had. De politie en de stadsdiensten hebben ingegrepen en alles was snel in orde. Onze excuses voor het ongemak. De dienst van toerisme van Doornik

nette en redelijk rustige parking goede plek voor bezoek aan de stad

nette en redelijk rustige parking goede plek voor bezoek aan de stad