Camperplaats Paepenhouck

Alveringem, West-Vlaanderen, België

• juli 2024

Zeer fijne camperplaats, fijne gezellige ontvangst en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Het is ook zeer mooi onderhouden. Graag tot de volgende keer.

• juli 2024

Super mooie camperplaats met alles wat we als camperaar nodig hebben. mooie fietsroutes die je kan doen. Vriendelijke uitbaters en de strandcabine is gevuld met info en de koelkasten en diepvrieskasten zijn gevuld met lekkers. Wij komen zeker nog eens terug. Groetjes Steve en Saskia

Super camperplaats, vriendelijke bazin, goeie ontvangst. Mooie vlakke plaatsen. Info huisje met van alles en nog iets, lekkere streek producten te verkrijgen. Lekker picon wi

• Hoekjestraat 5

8691, Alveringem, België