Fijne camping. Als je s ochtends doucht heb je lekker warm water. Rustige mooie grote camping. wat je nodig hebt is er. Het restaurant is nog dicht. Sanitair is keurig schoon. Leuk om langs het water te fietsen naar Jajce. Wij waren met de camper, maar het is ook heel geschikt voor motorrijders.

Livingstone1959

Eenvoudige camping. Ten tijde van ons bezoek was het restaurant gesloten. Sanitair matig. De stad Jajce op ca. 4 kilometer, de weg is te fietsen, geen erg drukke weg.

Autocamp Plivsko Jezero