Mooie camping, ruime plaatsen , goed sanitair en hele vriendelijke beheerder . Alleen google maps stuurt je verkeerd namelijk via de R449 maar je moet rijden via M5 richting Batkovica tot bordje River camping .

Waterbouwer

Echt een leuke kleine camping aan het riviertje en met goede voorzieningen. Geen chemisch toilet afvoeren is een minpunt aangezien je het normale toilet moet gebruiken. Ook een beetje duur gezien de locatie, maar over het algemeen redelijk goed en zou het aanraden.

Henk-van-Kessel

Het spijt ons dat we toen niet in het kamp waren, maar we hadden dringende privézaken in Belgrado. We hopen je te verwelkomen en je live te zien! Het beste.

River Autocamp