Fijne camping! Rustig plekje in een verder toeristische maar toch gemoedelijke omgeving. Vriendelijk en behulpzaam is de eigenaar.

Christelwets

Ruimte goed voor Bulgaarse normen, maar voor campers 28 lev zijn 14 € hond extra

• september 2019

EricGB

Beste E-Groot, bedankt voor het delen van je review met de campercontactgemeenschap. Buiten het hoogseizoen bezoeken er weinig groepen onze camping. Ze blijven 3 nachten, meestal op excursies en u kunt nauwelijks gasten overdag opmerken. De ANWB-groep waarnaar u verwijst waren 15 caravans (minder dan 30 gasten) en er waren 2-3 individuele gasten. Onze toiletten zijn 3 in de heren (met 2 urinoirs) en 3 in de dames. Ik kan u verzekeren dat het welzijn van al onze bezoekers erg belangrijk voor ons is. Het bewijs is het toenemende aantal vaste gasten per jaar. Als u wilt voorkomen dat u met een groep of andere gasten op de camping bent, raad ik aan om ons eind juni of eind september / begin oktober te bezoeken. We openen de camping ook graag in april en de hele plaats zal speciaal voor u worden gereserveerd. We kijken ernaar uit u weer te verwelkomen op onze camping. Met vriendelijke groeten, Viktor Tsonev

• september 2019

Camping Zora