Mooie plekken aan prachtig meer. we betaalden zo’n €40,- voor 5 pers p.nacht incl. 1 uur waterfiets -huur en electra. Prima sanitaire voorzieningen en zeer betrokken eigenaar. Spreekt o.a. goed Engels en Bulgaars. kleine bar/campingwinkeltje aanwezig en plekken om te koken/afwassen.

Fam-vd-B

Een heerlijke plek. We waren met de familie en iedereen had een geweldige tijd. Geweldig meer. Geen muggen!!

ehoter

Een mooi gelegen camping met eenvoudig maar net sanitair. Aardige eigenaar. Mooie hottub. Fijne plek om de omgeving te verkennen. Velingrad is de moeite waard. Wij betaalden 20 euro per nacht. Jan Teunis en Thea

Eco camping Batak