Dichtbij het prachtige Belogradchik. Vriendelijke ontvangst. Stroom en warm water. We waren er blij mee.

Christelwets

Onder een camping had ik me iets anders voorgesteld. Als staanplaats voor één nacht is het prima. Geen stroomaansluiting. We betaalden 20 euro voor 2 personen voor een nacht. Er moet ook worden opgemerkt dat de operator heel hard heeft geprobeerd.

• oktober 2019

Het is een meer een camperplek met minimale voorzieningen dan een camping, wel een prima overnachtingsplek. Kosten 20lev (€10), voor stroom wordt 10lev (€5) gevraagd.

• oktober 2019

• 102