busy loading
Bij Campercontact gebruiken we cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.
Wasstraten

Kwikstraat Carwash XXXL

Zeist / Utrecht / Nederland

Type camperbedrijf:

Wasstraten

Aangesloten bij:

BOVAG

Op vakantie met een schone camper of caravan?

Campers en caravans krijgen het zwaar te verduren. Regen, zonlicht, stof, zand, blad en hars uit bomen. Zo maar een paar oorzaken van vervuiling en veroudering van de lak en / of de kunststof delen.

Rij daarom voor vertrek even langs de Kwikstraat. Uw camper of caravan wordt door ons vakkundig met de hand gewassen. Zo kunt u met een schone camper of caravan op vakantie. Wie wil dat nou niet?

Schoon de stalling in

Ook na afloop van het kampeerseizoen is reinigen belangrijk. Wanneer u uw caravan vuil in de stalling zou zetten, dan neemt de kans op verkleuringen en roest toe. Wij raden u dan ook aan om de caravan of camper ook na de vakantie te (laten) wassen.

100% handwas

Wij begrijpen dat u zuinig bent op uw vakantieverblijf. Daarom wassen wij uw caravan / camper met de hand. Om het dak te reinigen maken wij gebruik van een hoogwerker. Na het wassen wordt een beschermende polish aangebracht.

BOVAG

Onze medewerkers behandelen uw camper of caravan met de grootste zorg. Om u extra zekerheid te bieden, is Kwikstraat Carwash is aangesloten bij de BOVAG.

Kosten

De prijs voor camper / caravan wassen, inclusief een beschermende polish is € 59,-.

Maak gemakkelijk en snel online een afspraak

Campers en caravans wassen wij op afspraak. Een afspraak maakt u gemakkelijk online via onze website (https://carcleaningzeist.nl/afspraak-kwikstraat-carwash), of telefonisch via telefoonnummer 030-2074155.

Contactgegevens:

Leeuweriklaan 28 , 3704 GR Zeist, Nederland
Tel.: 030 - 207 4155 | Email: info@kwikstraat.nl | Website camperlocatie

GPS:

N 52.08712, E 52.08712
N 5°12'49", E 5°12'49"

Gem. beoordelings­cijfer

• {{ review.UserName }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordeling {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordelingen
    {{ review.PublicProfileOnlyData.AverageRating }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto's
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocatie {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocaties
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijziging {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijzigingen

{{ review.Rating | number:1}}

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Dit is een automatische vertaling. Klik hier om de beoordeling in de originele taal weer te geven.
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

Dit is een vereenvoudigde websiteversie, met de app kun je meer!