Deel jouw ‘Gouden campertip’ met een miljoen camperaars

en maak kans op een goodiepakket en een camperroute naar keuze

We hangen de slingers op. Want de miljoenste camperaar heeft zich aangemeld bij de Campercontact community. Geweldig nieuws! Samen zorgen we voor een betrouwbaar platform, boordevol camperinspiratie. Hier delen we nieuw ontdekte locaties, onze mooiste campermomenten, goede én minder goede ervaringen. En foto’s die soms meer zeggen dan 1.000 woorden. Kortom, we helpen elkaar bij het plannen van een volgende campertrip. En we zijn trots dat jij erbij hoort!

Jouw campertip in een magazine?

Zo’n mijlpaal laten we natuurlijk niet ongemerkt aan ons voorbij gaan. Om dit te vieren maken we een feestelijk magazine met de beste campertips. Dit digitale magazine krijg je straks gratis van ons. Leuk hè? 😊 Maar zo’n magazine maken kunnen we niet alleen... Want wie heeft de beste tips voor andere camperaars? Juist, jij! Stuur ons jouw ‘Gouden campertip’, en wie weet staat jouw tip binnenkort te shinen in ons digitale magazine, website, nieuwsbrief of social media post!

De inzenders van de drie leukste tips worden beloond met een pakket vol ideale artikelen voor op camperreis en een camperroute naar keuze

Stuur jouw gouden tip voor 3 november 2022 in via onderstaande formulier en help mede camperaars op weg.

Deel jouw gouden campertip en win - Campercontact
Het goodiepakket en een digitale camperroute naar keuze. Het toestel is niet inbegrepen.

Inspiratie nodig?

Heb je jouw tip niet meteen paraat? Denk aan iets wat je camperplezier oplevert. De mooiste camperplaats waar je ooit geweest bent, een technisch snufje, een lekker recept voor onderweg... Niets moet, alles mag! Stuur je ook een leuke video of foto mee?

Regels voor deelname

• Minimale leeftijd voor deelname is 18 jaar.
  • Stuur jouw tip in voor 3 november via het formulier hierboven.
  • Stuur maximaal één tip in.
  • Bij het insturen van een tip en foto of video (deze laatste twee zijn optioneel) ga je ermee akkoord wij deze inclusief gegevens kunnen delen op onze communicatiekanalen.