Vreselijk terrein zonder voorzieningen. Dicht op elkaar, met een beetje geluk heb je stroom. Wij betaalden €40,28 voor 24 uur. we komen hier niet terug!!

Verheggen

Afvoer van afvalwater en toilet is niet mogelijk. De parkeerplaatsen zoals op de foto te zien zijn worden ingenomen door de caravans van de tunnelmonteurs.

Jäger84

Op 10 Juni 23 daar gestaan om Kopenhagen te bezoeken is het een prima lokatie. Om 10 uur kwamen we daar en hadden laatste plekje met stroom. Er wordt niet echt rekening gehouden met parkeren je staat heel dicht op elkaar weinig ruimte tussen de campers.

Svanemøllehavnen