Een fijne plek om een rustige nacht door te brengen. De winkel is goed gesorteerd en het personeel is vriendelijk. Ik ben er geslaagd met een ledlampje voor in een spotje. Wij komen terug als we weer in de buurt zijn.

Wendel

geen grote camperplaats. tien wij aan kwamen was het tjokvol. maar in het weekend kun je ook op een parkeerplaats aan de overkant overnachten. prima fietspad naar het centrum

A-Veld

Prima plek om te overnachten. In het weekend erg rustig. Door de week wat meer bedrijvigheid doordat de bedrijven weer aan het werk zijn. Mag dat is alleen overdag.

TARUP Campingcenter