M. & A. Feddersen

Ribe, Denemarken

Uitstekende locatie met zeer vriendelijke gastheren. Rustige en mooie plek dicht bij zowel Ribe als de zee. Anton en Mette hebben onze dochter een grote ervaring gegeven door te helpen op de boerderij. Hou van deze plaats. Aviaja, Louise & Klaus

2020Lara

Rustige plaats wij betaalde 100 kr met stroom op fietsafstand van Ribe (8km) wel veel bijen en fruitvliegjes. Christ

Carina&Christ

rustig gelegen camperplaats met vriendelijke eigenaar melkvee bedrijf dat je mag bezoeken

• Roagervej 183

6760, Ribe, Denemarken