@Tony. wat heb ik tegen je opmerking geschreven? we zijn er weer😊 en de plaats is 12 euro, waarvan 4 euro consumptiebon: dus 8 euro per nacht 👌 zo is het 👍👍

Chigchig

30/09/22 De camping ziet er niet uitnodigend uit, maar is rustig en heeft alles wat kampeerders nodig hebben. De brouwerij met museum en gastronomie zijn een aanrader... Ook het klooster is een bezoekje waard

Dethleffs--Trend-2016

De laatste recensie is helemaal correct want alles staat duidelijk beschreven. Nieuw is een zeer doordacht bevoorradingsstation.

• Wilhelm-Schussen-Straße 12

88427, Bad Schussenried, Duitsland