Albert-vd-kruk

Uitstekende camping/camperplaats. Wij stonden op de camping, waarbij je verder van de weg staat. Daar hadden we geen last van. We hadden een plek van 100 m2. Sanitair kost extra maar is top. Heerlijke douches. We waren er 1 dag, maar hier kan je ook rustig een week doorbrengen.

Papio

mooie plaats, bij een kleine camping,zeer goed uitgerust, en super sanitair!! mooi wandel gebied,gelegen naast,een natuurbad!! er zijn goedkopere camperplaatsen,in de buurt,maar deze is voor iets meer geld,zeker een aanrader!!

Naturcamp Tannenfels