HappyLucky

camping goed voor 1 nachtje De camping bestaat grotendeels uit vaste plaatsen. passanten hebben wel eigen sanitair gebouw Betaalde WiFi en eigen ontvangst G4 is heel magertjes. Lekkere pizza’s voor weinig en goede broodjes. Wij betaalden €22,40

Privé camping gerund met hart. Parkeerplaatsen, sanitair en service laten niets te wensen over. De stokbrood broodjes zijn geweldig. Voor het diner in de kleine Italiaanse kamer. Nico maakt een zelfgemaakte pizza die ongeëvenaard is. Bedankt aan het team We komen terug👍

Camping Am Sonnenbach