Parkplatz am Ettlinger Albgau-Freibad

Ettlingen, Landkreis Karlsruhe, Baden-Württemberg, Duitsland

• juni 2024

Zeer drukke parkeerplaats bij zwembad in nabijheid, auto's rijden af en aan. Trein, bus en tram zorgen ook voor veel geluidsoverlast. Het ergste vond ik de ratten die rond de camper liepen. Ik heb de gemeente een mail gestuurd. Stadje is wel de moeite waard voor een bezoekje.

• juni 2024

Rustige plaats voor een 13-tal campers, deel van een parking aan het stationw 10€ wel duur als je geen service gebruikt. Er was water, electriciteit voor de eerste en een wc lozing optie (in de grond). Voelden ons wel veilig

SanVince

Binnen een paar honderd meter bus trein en tram Halte. Vanaf 05.00 uur is een Conditorei geopend met heerlijke ontbijt mogelijkheden.

Parkplatz am Ettlinger Albgau-Freibad