Inderdaad een mooi rustig plekje met een goede bakker. In de nacht zeer donker. Parkeerplaast en boomgaard (genoeg ruimte) zijn bij een school, maar heb je geen last van.

On-The-Road2021

mooie rustige plek op gras onder appelbomen wel hoog genoeg. onze camper van 3.30 m hoog paste er makkelijk tussen wel iets schuin aflopend Startpunt van 7 mooie wandelingen. Ook leuk fietsen daar Bakker met heerlijke broodjes en gebak op loopafstand 👍

• augustus 2020

Oké voor 1 vredige ridder. Goed park voor kinderen