Stellplatz Herrenberg

Herrenberg, Landkreis Böblingen, Regierungsbezirk Stuttgart, Baden-Württemberg, Duitsland

Stellplatz Herrenberg

locatie bij het buitenzwembad in Längenholz - in de buurt van Forest Rope Garden - centrum 1km

• Marienstraße

71083, Herrenberg, Duitsland

• juli 2021

Mooi aangelegde ruime plekken net buiten het dorp. Alles wat in de app beschreven staat is aanwezig en uitermate netjes. Naast de CP kun je een ticket kopen om voor €5,= 24 uur te kunnen staan..

• juli 2021

Wij zijn niet op CP geweest, want we hadden het idee dat hij net in de umwelt-zone ligt. Na bestudering van de kaart durfde we niet door te rijden...

• juni 2021

Zeer mooie parkeerplaats. Schoon, grote percelen, gratis wifi, buitenzwembad naast de deur, stadscentrum ca. 15 minuten lopen, helaas slechts voor 10 stacaravans

• juni 2021