prima locatie voor centrum. mooie wandeling langs de rivier naar de oude stad en de levendige omgeving. Wat lawaai van de weg en graffiti op de brug en het skatepark hier zorgen ervoor dat het een beetje vervallen aanvoelt. Oké voor parkeren en toegang tot het meer en de stad.

Steve-M

betaald parkeren € 11,50 / nacht. dicht bij de stad en het meer, maar rustig parkeren, maar lawaaierig. We brachten er 2 nachten door.

laure7478

Drie sterren zijn terecht. De plaats is zoals hierboven beschreven. We hebben heerlijk geslapen. Het historische centrum ligt op slechts een paar minuten afstand. Ideaal voor een doorreis van één nacht.

• Gartenstrasse

78462, Konstanz, Duitsland