Ladenburg

Ladenburg, Rhein-Neckar-Kreis, Landkreis Karlsruhe, Baden-Württemberg, Duitsland

• juli 2024

• juni 2024

Bij toeval hier uitgekomen, prima plek. Bij binnenrijden rechts de asfaltplekken en links sta je op grind, prima verzorgt allemaal. Bonnetje trekken Bij de paal (pin mogelijk) onthoudt je kenteken, die voer je namelijk in op de betaalbaar. Centrum van het stadje op 15 minuten lopen.

• juni 2024

Een CP zoals het hoort,inchecken via betaalautomaat met pin of cash,kaartje achter je ruit,stroompaal €1 ingooien en klaar.Geen douches of wc,hoeft van ons ook niet.Water pakken(1 euro)lozen en wc legen.Lekker rustig daar!

• juli 2024

Ladenburg