direct naast de camping. 15 euro + 3 euro hond, met aan- en afvoer. Stroom, sanitair en zwembad vanaf de CP zijn bij te boeken. Bistro en broodjesservice ter plaatse, evenals fietspaden. Parkeerplaatsen op de 1e rij direct aan de Neckar.

HappyBeagle

Mooie grote camperplaats. Mooie uitvalsbasis prachtige fietstochtjes. Wij hadden met stroom (6 ampère) per nacht €19,50. We hebben voor 1 dag sanitair gedaan, alleen voor het douchen, dit kost €5,00 voor 2 personen. Prima voor elkaar.

Wohnmobilstellplatz - Camping Cimbria