de route ernaartoe via campercontact klopt niet , bordjes camperplaats gevolgd en toen kwamen we er ruime verharde plaatsen , mogelijkheid om toilet te legen en wat er te legen en te vullen. dichtbij centrum

bert-claudia

alles aanwezig, maar voor ons veel te dicht langs een heel drukke weg. veel vrachtverkeer

peter-anneke

Mooie CP. Alles is er behalve toiletten en douches. Vlak voor en na brug over de Rijn is de CP aangegeven met borden. Dit makkelijker dan de niet goede coördinaten.

CP Rheinau