Rosenfeld, Sofienbad

Rosenfeld, Zollernalbkreis, Regierungsbezirk Tübingen, Baden-Württemberg, Duitsland

wat een mooi plekje,ware het niet dat 2 oudere kerels dachten dat ze de muziek keihard konden zetten.Wat een (wietrokende)aso.s.Maar ik heb er wat van gezegd en nu is het stil. Mijn vrouw wilde al wegrijden. Nu genieten we van de rust.Ik hoop dat het zo blijft.

Henkhobby

Een hele mooie rustige plek.

Snoopyontour

Alleen de vuilnisbakken ontbraken, verder prima parkeerplaats voor een of twee nachten.

Henkhobby

Een hele mooie rustige plek.

Rosenfeld, Sofienbad