Prachtig plekje, sanitair schoon en mooi.. Camping van alle gemakken voorzien maar wat veel Nederlanders , dat is voor wie dat fijn vind ook prima.

dax2661

de planning was op een camperplek in de buurt te gaan staan maar die was niet beschikbaar. na de eigenaar gebeld te hebben mochten we achter de schuur staan. er waren alleen maar Nederlanders wat wel wat jammer is. sanitair was perfect en de eigenaar super aardig

iza.b.b

Prima camping, schoon, gezellig en op een mooie locatie, dus 5 sterren. prachtig wandelgebied. Voor onze smaak te veel Nederlanders op een kluit en prijzig, €106,80 voor 2 nachten met 3 honden.

Camping Schwarzwaldhorn