• september 2019

vind het hier goed. Het lawaai van de weg stoort niet groot. hier in het Goldschmitt-gebied is zelfs een tankstation. 👍

• april 2019

Eenvoudige gratis parkeerplaats, voor één nacht perfect passend. Wij zijn er elk jaar, wanneer we met de Womo zijn om te onderhouden bij Fa. Goldschmitt. Het geluid heeft ons nooit lastig gevallen. Helaas is het steakhouse gesloten.

• december 2018

Eenvoudige plaats met V / E. Voor het water heeft het een 1/2 inch adapter nodig. Laat ons extra luchtveren installeren. Het personeel van Goldschmitt was alles! erg leuk. De hoofdweg was niet zo storend als anderen hebben beschreven. Vergeet niet: deze plaats is gratis !!

• september 2019

• april 2019