Er staat van alles, caravans, tenten, campers. veel MTB ers die de afdaling maken. Helaas werd er 's nachts veel herrie gemaakt. Je betaalt nu 10 euro voor deze plek zonder voorzieningen. Betalen gaat op kenteken en doe je online of via de automaat bij de kassa. Dat kan tot 5 dagen na bezoek.

• juli 2020

In 2015 al eens een keer gestaan en nu weer 2 nachten. Prima plek die geheel gratis is. Gezellig druk maar geen lawaai. Wel erg veel vuurtjes waardoor het nogal stinkt naar brand en we noodgedwongen binnen zijn gaan zitten.

Geisskopfbahn