geen licht in douche,geen wlan,vieze toiletten,slecht te vinden. betaalden 23€ en 0,50€ douche X2 totaal geen aanrader. nooit meer

• september 2020

Vergane glorie en veel te duur, wij betaalden €22,00 voor 1 nacht op de parkeerplaats (met hond) en dan kost douchen ook nog eens €0,50. Wij waren hier op zondag aangekomen en dan is het extra druk op de pp omdat daar ook een boothelling is waar veel gebruik van wordt gemaakt.

• augustus 2020

Mooie locatie aan de Donau. Op loopafstand van het gezellige centrum van Deggendorf. Sanitair niet bijzonder maar wel oké ( gedateerd maar schoon) . Plekken zijn ruim.

• september 2020

• augustus 2020