zeer nette plaats voor een mooie prijs. Vriendelijke eigenaren en heerlijke eigen wijn. Zijn hier nu 2x geweest en komen zeker nog eens terug

langzaamaan

Goede parkeerplaats, ondanks boeking en betaling, ondanks overleg met de baas geeft de baas de parkeerplaats vrij, het werkt niet!!!!

jowusti

Geweldige plek midden tussen de wijngaarden, hoog boven de vallei met een schitterend uitzicht. Nieuw aangelegde parkeerplaatsen op terrassen plus elektriciteit en sanitair voor heel weinig geld. Zeer aardige wijnmakers die graag een praatje maken. Als we in de buurt zijn komen we zeker terug.

Weingut/Brennerei Mangold