Geweldige plek midden tussen de wijngaarden, hoog boven de vallei met een schitterend uitzicht. Nieuw aangelegde parkeerplaatsen op terrassen plus elektriciteit en sanitair voor heel weinig geld. Zeer aardige wijnmakers die graag een praatje maken. Als we in de buurt zijn komen we zeker terug.

umoro

Een prima plek bij heel fijne mensen, spotgoedkoop. We zijn er 2 nachten geweest. Heerlijk gefietst door de wijngaarden, echt genoten. Je kunt er lkkr wijn kopen.

frans.vdkerkhoff

super plekje om te overnachten. 5€, schitterend uitzicht. Koop een wijntje om ze te ondersteunen. Echt de moeite waard. Lekkere wijn

Weingut/Brennerei Mangold