• november 2018

Voor een perfecte nacht, elektriciteit ter plaatse, € 9,50, douche € 2,50, eten kun je ook in het hotel, zwart veen te voet, straat 's nachts nauwelijks te horen

• juli 2016

De plek biedt een prachtig uitzicht op de Rhön. Geen mogelijkheid om water in te nemen of te lozen. Ook kan men de toilet cassette niet legen. Stroom via een lange kabel.

Trick1

Water kan worden gevuld, is eveneens inbegrepen. Toilettenent-aanbod en grijs afvalwater wordt niet gegeven!

• augustus 2014

Mooie plek met vriendelijke eigenaar en heel leuk personeel. Wij waren hier eind juli 2014 en hebben er 2x gegeten tegen een goede prijs, als je er eet krijg je 2€ korting op het verblijf. We zijn er 2 nachten gebleven. We komen zeker nog eens terug. Klaas en Femmie Beilen NL

• november 2018

• juli 2016