• april 2022

Overdag behoorlijk druk. rustig 's nachts. Standplaatsen vrij klein. V + E voor afvoer van het toilet ok. Grijs water met slang.

• juni 2019

Een stukje rijden van Geo Maris Badparadies is een mix-parking. Wij zagen 3 camperplekken waarvan 2 bij een bossage. Aan het eind van de middag in de schaduw. Heerlijk bij ruim 30 graden. Er is een toiletgebouwtje en een sanizuil aan het begin van de parking.

• juli 2016

De plaatsen zijn alleen voor vrij kleine campers en ook dan kom ik niet op 6, maar op 3 plaatsen. Anders, sta je echt spiegel aan spiegel. Langer dan 7m is slechts mogelijk op een enkele plaats. Toilet en camperservice schoon en in orde. 5 minuten lopen naar het centrum van de stad en het zwembad.

• april 2022

• juni 2019