Blijkbaar bestaat de plaats niet meer. Het is jammer, de deuren zijn nu op slot

Hoel

Prima plekje inderdaad! Restaurant is open van woensdag tot zondag. Als alles gesloten is, kun je gewoon staan; er hangt een brievenbus waar gevraagd wordt naar eigen goeddunken (stroom wel graag betalen) een bedrag van 3-10 euro in te doen.

• april 2022

Mooie, rustige plaats met stroom en zicht op velden. Jammer genoeg was het restaurant en het sanitair niet open. Eigenaar reserveerde wel een tafel voor ons in ‘Zur Krone’.

Blijkbaar bestaat de plaats niet meer. Het is jammer, de deuren zijn nu op slot

• april 2022