• november 2023

We stopten hier ongeveer een jaar geleden toen we naar huizen in de omgeving keken. Dit is een prachtige faciliteit voor campers, grote ruimtes, een mooie locatie en een supersnelle wandeling naar de stad.

finundloz

Wat een mooie cp is dit, ruime plekken, leuk dorp in de buurt, een fijn park om de hond uit te laten en een imbiss met een kleine kaart voor de deur. 10 sterren als het zou kunnen.

IngeGerard

Staan hier nu 2 dagen.Alles in de buurt, fijne grote plekken op betontegels. Wandelen,fietsen fijne wirtschaft en lekker ijs. Stille, maar niet heilige nachten.Je kunt ‘t slechter treffen.

• november 2023

• Freyunger Straße