• augustus 2021

Wat ons betreft is het een parkeerplaats om te gaan wandelen. Niks wijst erop dat het de bedoeling is dat je er overnacht. 0 voorzieningen, geen bord met camperplaats., maar waarschijnlijk ook niemand die er moeilijk over doet als je er wel een nacht staat.

• oktober 2019

Op dit moment (oktober 2019) wordt er op deze plek een camping aangelegd en is er nu geen camperplaats. Wij wilden het Baumgipfelpad bezoeken. Op de daar aanwezige parkeerplaatsen mag je niet overnachten. Wij zijn uitgeweken naar de camperplaats in Grafenau.

• augustus 2019

Geen voorzieningen maar een geweldige kleine tussenstop. Super handig voor de natuurwandelingen en luifelwandeling in de buurt. Zeer rustig 's nachts, geen voorzieningen behalve een paar vuilnisbakken.

• augustus 2021

• oktober 2019