Günzburg, Landkreis Günzburg, Zwaben, Beieren, Duitsland

Camping Gutshof Donauried

voor campers gereserveerd terrein - broodjes- en pizzaservice - campingshop - centrum 3km

• Heidenheimer Straße 115

89312, Günzburg, Duitsland
  • € 19,00 • 1 apr. t/m 30 okt.

• november 2021

KleineStad

tja oud, niet echt onderhouden. douche wel schoon. kleine plekken. eet gelegenheid, was gesloten. en jeetje bleven 50 euro centen in stroom gooien. 1x, maar geen terug komer

sloffie

Beste gast, bedankt dat je de moeite hebt genomen om een recensie te schrijven. Het is alleen jammer dat u ons dat niet ter plaatse heeft verteld. Wat is er volgens u precies niet goed onderhouden? Het plein en het groen konden dit jaar niet zoals gebruikelijk op orde worden gehouden, omdat het gazon door de aanhoudende regen niet altijd kon worden gemaaid. De keuken is sinds 11 september gesloten, omdat onze kok de hele zomer heeft gewerkt en nu op vakantie is. En ja, bij ons werkt elektriciteit met € 0,50 munten, maar elke gast betaalt alleen voor wat hij daadwerkelijk verbruikt. Het is dus eerlijker dan met een vast tarief. Het spijt ons als u dit niet goed vindt.

• september 2019

De camping was erg goed, maar omdat ze brochures hadden voor een lokale pizzeria, waar we een pizza bestelden, wordt de beoordeling veel lager. De pizzeria heeft de pizza niet afgeleverd en na drie telefoontjes hebben ze de pizza toch niet afgeleverd. Fuck ze!

• november 2021

• september 2019

SGW

• € 19,00 • 1 apr. t/m 30 okt.