Camping Schwarzfelder Hof

Leipheim, Landkreis Günzburg, Zwaben, Beieren, Duitsland

• juli 2024

heel vriendelijke mensen, grote plaatsen aangezien we met een camper en trailer hebben. wel heel veel muggen waardoor de avond doorgebracht word in de kamper. dure prijs 4per 2 nacht 130€ te duur voor het is ivm niet proper sanitair

MyCa

Op doorreis naar Italië gestaan met de camper. Helaas een beetje ver weggestopt in een hoekje, wel leuk voor kinderen door rondleiding op de boerderij.

Camping Schwarzfelder Hof