mooie farmcamping waar genoeg te doen en te zien is voor kinderen. we kwamen onaangekondigd aan, maar zeer welwillend eigenaar die ons toch een plek kon toewijzen op de camping broodjesservice en savond pizza sanitair voorzieningen redelijk voor een doorreis punt ideaal

Hymerklaas600

Leuke familiecamping, veel te doen voor kleine kinderen. Maar ook een prettige doorreiscamping voor 2 volwassenen. Mooie ruime plekken. Sanitair was prima, maar te weinig toiletten/douchen voor de grootte van de camping. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Broodjesservice aanwezig.

• maart 2023

Hoewel de camping dicht was konden we toch een plek krijgen. Prima plek voor doorreis in de winter.

• maart 2023

Camping Schwarzfelder Hof