Mooie camping met alles erop en eraan. Ondanks de drukte werden we vriendelijk ontvangen en kregen een plaats voor 1 nacht. Met ACSI-kaart hebben we 27,50€ betaald all in. Eigen broodjesservice die je niet op voorhand moet bestellen. Deze camping is een aanrader!

TanteCi

Fijne camping, mooie plaatsen, vriendelijke mensen en schoon sanitair. zijn 2 nachten geweest en waren 78,00 kwijt voor 2p hond en stroom

vanrijn

Hier voor een nacht verbleven. Mooie camping en net sanitair. Helaas werden wij met onze CC card op een achterafveldje weggezet. Kwam ook nog 5 euro toeristenbelasting bij. Jammer omdat er nog genoeg gewone plekken vrij waren.

Campingplatz Fischer-Michl