• juni 2017

Lijkt een leuke cp. We hebben hem te voet verkend, maar onze Fiat Ducato met voorwielaandrijving kwam het gravelpad naar boven niet op. Jammer! Achteruit weer het terrein af en naar een andere cp in de buurt gegaan.

• juni 2017

Waren hier mei 2017. Plaats wordt niet aangeduid. Blijkt stukje gras achter huis te zijn zonder enige voorzieningen, dichtbij een open mestput en een stal met lawaaierige installaties. Daar wordt dan schouderophalend 10 euro voor gevraagd. Niet aanbevolen!

• oktober 2016

Mooie plek, beetje moeilijk te vinden. Wij waren €15,- kwijt voor een camper met stroom en gebruik van toilet en douche. Had het idee dat de prijs werd verzonnen waar we bij stonden.

• oktober 2016

Sieglinde