• september 2021

maandag 30 aug 21 restaurant gesloten verderop ( 500m ) nog een “camperplaats “ maar met vaste klanten die iemand anders lastig vallen met hun Drone en geen enkele voorziening 5€ zelf gratis ga ik daar niet meer

• juli 2020

Wildhut dichtbij (kijk uit voor het wespennest), lekker eten, water en stroom gratis en de wc's waren erg mooi maar tijdens het eten hadden we weinig rust vanwege de gastvrouw die de hele tijd terugkwam dat was erg vervelend en gaf ons een ongemakkelijk gevoel vandaar een 5

• september 2021

• juli 2020