Er is geen camperplaats op deze parkeerplaats. Enkel een grote parkeerplaats bij een outlet centrum en een industrieplaats. Wij zijn naar de camperplaats bij het zwembad gegaan.

• januari 2022

Hele grote lege donkere parkeerplaats. Er stond niemand en gaf ons een onveilig gevoel op zo'n industrieterrein. Kan me voorstellen dat het in de zomer een ander verhaal is, maar deze winternacht is 6 km verderop doorgebracht bij het 'Hallenbad'.

• september 2021

Er is geen aangewezen parkeerplaats voor campers. In de zijstraat zijn altijd grote parkeerplaatsen die gebruikt kunnen worden. De chemische fabriek is te horen, maar het stoorde ons niet in de hoek.

• januari 2022

• september 2021