Outletcenter Ingolstadt

Ingolstadt, Regierungsbezirk Oberbayern, Beieren, Duitsland

Outletcenter Ingolstadt

locatie bij outletcenter - geopend maandag-zaterdag 10.00-20.00u - gastronomie in center - uitrit A9 Ingolstadt-Nord 2,5km - Audi-museum 6km - centrum 5km

• Marie-Curie-Straße 1

85055, Ingolstadt, Duitsland

• januari 2022

Hele grote lege donkere parkeerplaats. Er stond niemand en gaf ons een onveilig gevoel op zo'n industrieterrein. Kan me voorstellen dat het in de zomer een ander verhaal is, maar deze winternacht is 6 km verderop doorgebracht bij het 'Hallenbad'.

SuusD

Er is geen aangewezen parkeerplaats voor campers. In de zijstraat zijn altijd grote parkeerplaatsen die gebruikt kunnen worden. De chemische fabriek is te horen, maar het stoorde ons niet in de hoek.

• juli 2021

Grote parkeerplaats naast de outlet. Veel plekken om staan, ruime keus. Pizzeria op loop afstand. De lucht van de fabriek roken we wel maar het was maar voor 1 nacht.

• januari 2022

• juli 2021