Zeer mooie plek, alles wat je nodig hebt is aanwezig, er is ook een mooie biertuin en een uitstekende pizza. Het personeel is erg aardig en vriendelijk en erg behulpzaam

rei-su

Bedankt, we zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Het pitchteam

Dimiregi

Bedankt voor uw geweldige recensie! Het pitchteam.

Heidebloempje

Hallo lieve gast, Ten eerste hoef je hier niet voor toiletten te betalen. Dan op uw stelling dat u bij ons geen chemisch toilet heeft Het riool zou overstromen en het zou ontzettend stinken en er zouden ook vieze vliegen zijn. We weten dus niet wat je uit het niets maakt. Als je als kampeerder het toilet afvoert en de geur vervolgens niet doorspoelt met de slang die je ervoor ziet, kan er voor de andere gasten een niet zo lekkere geur ontstaan. En waarom beweert u dat daar vuile vliegen zaten, wat nooit het geval is geweest. En toen jij daar was, regende het non-stop. Bovendien is het middel in de toiletcassette biologisch afbreekbaar. En ook wij kunnen het in deze schacht kwijt. Dus beste gast, verzin niet zulke verhalen over onze parkeerplaats. Maar vraag het ons gerust als je ergens over twijfelt. Hartelijke groeten het veldteam.

Dimiregi

Bedankt voor uw geweldige recensie! Het pitchteam.

Kammelaue