we kwamen laat aan en helemaal vol. Maar werd gezegd dat je zelfmoord kon zoeken. toch nog plekje op soort parkeerplaats maar prima. volgende dag zagen we een mooi plekje vrijkomen. s middags lekker aan de rivier gezeten. loopafstand van de mooie kloof. sanitair prima

Camperjet

superleuk welkom Voldoende en zeer schoon sanitair heel rustig zeer mooie omgeving symbolische douches (1€)

seb1190

ontzettend lekkere rustplek. eigenaren supervriendelijk. wij hebben 20,00 euro betaald per nacht. dat is incl. voor ieder een douchemunt. stroom kost 1 euro voor 1.75 kWh. echt een aanrader. mooie omgeving. geen haast met de doorreis? heerlijk blijven voor een extra nacht.

Campingplatz Eichensee