Uitstekende tussenstop aan de rand van een prachtig stadje. Fantastische waarde voor € 7,50 per nacht.

Richard-Tookey

Mooie, goedkope parkeerplaats (€7,50) bij het Schützenhaus, stroom met normale stopcontactaansluiting (€2,50). Idyllische oude stad. Ideaal voor een bezoek aan de Waldwipfelweg. We hadden een rustige nacht.

Eribery

Mooie, rustige plek met riolering, zoet water en elektriciteit. Klein, mooi stadje met restaurants. Betaling op basis van vertrouwen, zeer goedkoop, maar graag ook betalen zodat de plaats behouden blijft. Wij komen graag terug. Groetjes Petra en Thomas

Wohnmobilstellplatz Prichsenstadt