Zeer mooie, rustige plek om te overnachten bij een wijndomein met een zeer goed restaurant. We betaalden voor de overnachting €15,- de keurige w.c.'s waren dag en nacht open. Douch €5,- geen gebruik van gemaakt. Broodjes service aanwezig.

• september 2021

Wat een prachtig plekje, toevallig gevonden via deze app. Van te voren even gebeld. Overheerlijk gegeten in een prachtige ambiance. Wel niet goedkoop. Overheerlijke wijn. Als je de prijs niet belangrijk vindt een echte aanrader.

• juni 2021

prima overnachtingen maar niet gratis. wij betaalde 13,50 per nacht met stroom. toilet bezoek alleen tijdens openingstijden restaurant. douche was gesloten.

• september 2021

• juni 2021