Camping Magdalena

Rieden am Forggensee, Zwaben, Beieren, Duitsland

Camping Magdalena

Camping waar ook plaats is voor campers. Aan de Forggesee met uitzicht op slot Neuschwansstein.

• Bachtalstraße

87669, Rieden am Forggensee, Duitsland
  • € 23,90 • 1 apr. t/m 31 okt.

• augustus 2021

Eenvoudige CP juist buiten camping. 17,50 zonder stroom. Stroom 2,-- p/d. Faciliteiten camping gratis en mooi. Strand op 5 min. lopen. Overdag drukke weg. 's nachts niet. Hans.

Bazuijnen

Hallo, bedankt voor je commet. Maar we denken dat je ons verward met "Camping Seewang" (3,5 km van ons vandaan). We zitten niet aan een drukke doorgaande weg en onze prijs is anders. Met vriendelijke groeten Camping Magdalena

• oktober 2020

prachtig gelegen terrein, direct aan de Forggensee met aan de overkant Schloß Neuschwanstein. Wat kleine plaatsen, het merendeel bezet door permanente verblijven. Prima sanitair. Broodjesservice op bestelling. Fijne plek om een paar dagen te onthaasten. Was hier begin september.

• september 2020

• augustus 2021

• oktober 2020

• september 2020

Juliasassaufeinemstuhl

• € 23,90 • 1 apr. t/m 31 okt.