prachtige omgeving, fijne camping en een fantastisch uitzicht over het meer en de Alpen. kleine plaatsen maar zeer school sanitair. broodjes service op de camping.

WimenJudith

camping is basic, voorzieningen keurig op orde. echter €30,10 voor 1 overnachting met 2 Personen zonder stroom, gebruik van douche is heeeel veel geld. vandaar 2 sterren. restaurant bij camping is ‘n topper, reserveren aan te raden.

GKR

Hallo, het is jammer als je ons maar 2 sterren geeft vanwege de prijs terwijl al het andere in orde was. Ter informatie: Wij zijn de goedkoopste camping direct aan de Forggensee.

Camping Magdalena