Vandaag namen we de omweg om de parkeerplaats te bereiken. Directe toegang is niet mogelijk vanwege een bouwplaats. De plaats is van grind en we staan met direct zicht op de Tauber, echt prachtig. Ik zou deze plek opnieuw bezoeken

GabiF

Helaas is de ruimte momenteel tot medio 23 oktober niet toegankelijk vanuit Röttingen!!!! (Tauberkanaalbrug gesloten) Daarom alleen vanuit NEUBRON

Stikum

Voor de camperplaats met al zijn voorzieningen 5 sterren, maar als de wind uit het zuiden komt krijg je de stank van de in directe omgeving aanwezige varkensboer er gratis bij daarom 2 sterren. Kom wel vroeg. De site is populair.

• Neubronner Straße

97285, Röttingen, Duitsland