• augustus 2020

Prijs 5 € (Bulli), eten gemiddeld 10,50 €, toilet 0,50 € (facturering mogelijk), douche 3 € / 20 min. Is een vrachtwagenchauffeurplaats van "Rast und Tank". Personeel supervriendelijk en eet krachtig en goed. Kan worden gehouden zoals!

• januari 2020

Goede nachtrust en lekker eten. Ideale rustige locatie op een Autohof naast Autobahn. Je betaalt € 10 voor de nacht maar krijgt € 10 kortingsbonnen wanneer je iets te eten koopt. Douches en toiletten beschikbaar.

• augustus 2018

Hier stonden alleen vrachtwagens, verder geen campers wat ons besloot door te rijden.

• augustus 2020

• januari 2020